Sváteční provozní doba kamenné prodejny v Přerově: 24.12.2024 Zavřeno. 27.12.2024 Otevřeno. 28.12.2024 Otevřeno. 30.12.2024 Otevřeno. 31.12.2024 Zavřeno. 1.1.2025 Zavřeno.

Boty kotníkové VM® New Boston celokožené s membránou Free-Tex® Professional Outdoor khaki

Kód: 8592991406985 8592991406999 8592991406968 8592991406975 8592991407002 8592991407026 8592991407033 8592991407040 8592991407019 Zvolte variantu
Neohodnoceno
2 299 Kč 1 900 Kč bez DPH
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta
Můžeme doručit do:
30.12.2024 30.12.2024 30.12.2024 30.12.2024 30.12.2024 30.12.2024 30.12.2024 30.12.2024 30.12.2024 Zvolte variantu

Kvalitní kotníkové hydrofobní celokožené boty New Boston vhodné pro denní nošení a outdoorové / trekingové aktivity. Vybavené podšívkou s termoizolační a paropropustnou membránou Free-Tex®. Svršek bot je vyroben lícové hovězinové usně NUBUK v tloušťce 1,9 – 2,1 mm.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Boty kotníkové VM® New Boston celokožené s membránou Free-Tex® Professional Outdoor khaki

  • Celokožená kotníková treková obuv VM® New Boston, s membránou FREE-TEX®, a s ochranou v namáhaných oblastech špice a paty.
  • Pohodlná a komfortní obuv, pracovní, outdoorová, nebo k běžnému dennímu užívání, vhodná do každého terénu, kombinující dostatek ventilace a ochranu nohy.
  • Svršek bot je vyroben lícové hovězinové usně NUBUK v tloušťce 1,9 – 2,1 mm.
  • Podšívka je tvořena termoizolační a paropropustnou membránou FREE-TEX®, tento materiál je paropropustný a oděruvzdorný, splňuje tak veškeré hygienické normy.
  • Vkládací stélka bot HI-POLY je polstrovaná, anatomicky tvarovaná z lehčené polyuretanové pěny, potažená textilií MESH s vysokou absorpční schopností a antistatická.
  • Podešev EVA/RUBBER – lepená konstrukce, oleji-vzdorná, antistatická, protiskluzová.
  • Nové zboží

Technická data:

  • SVRŠEK: lícová hovězinová useň NUBUK v tloušťce 1,9 – 2,1 mm
  • PODŠÍVKA: termoizolační paropropustná MEMBRÁNA FREE-TEX®
  • VKLÁDACÍ STÉLKA: HI-POLY – anatomicky tvarovaná z lehčené polyuretanové pěny potažená textilií MESH, antistatická
  • PODEŠEV: EVA/RUBBER – lepená konstrukce, odolná proti palivovým olejům, antistatická, protiskluzová
  • VELIKOST: 36 - 48
  • POUŽITÍ: obuv vhodná pro pracovní aktivity, outdoorové aktivity a denní nošení
  • PROVEDENÍ: barva khaki, FREE-TEX®
  • POZNÁMKA: odchylky barev materiálu nejsou závadou
  • TECHNICKÝ LIST

Výrobce: VM FOOTWEAR s.r.o.

Hmotnost: cca 1,290 Kg (velikost 44)

Údržba:

  • Obuv ošetřujeme po každém použití.
  • Hrubé nečistoty odstraňte kartáčkem (neocelovým), nebo mokrým hadříkem.
  • Vysoušejte při teplotě do 30°C, nikdy ne na přímých tepelných zdrojích (kamna, radiátory, přímá ohniště!).
  • Skladování v čistém, suchém a větraném prostředí v rozmezí 10 - 30 °C, bez kontaminace vlhkosti, nečistotami, plísněmi, popř. dalšími činiteli snižujícími úroveň ochrany,
Mondopoint 220 225 230 235 240 245 250 255 260 265 270
Metrická 23 23,5 24 24,5 25 25,5 26 26,5 27 27,5 28
Anglická 3 3,5 4 4,5 5 5,5 6 6,5 7 7,5 8
Francouzská 35 36 37 - 38 - 39 40 41 - 42

 

Mondopoint 275 280 285 290 295 300 305 310 320 330 340
Metrická 28,5 29 29,5 30 30,5 31 31,5 32 33 34 35
Anglická 8,5 9 9,5 10 11 12 12,5 13 14 15 16
Francouzská - 43 44 45 46 47 - 48 49 50 51

 

Upozornění:

Obuv chraňte před přílišným rozmáčením, ostrými předměty, organickými rozpouštědly, louhy, kyselinami a oleji.

Vady vzniklé nedodržením uvedených zásad nemohou být předmětem reklamace.

Správné ošetřování zaručí obuvi dlouhou životnost a dobrý vzhled.

Doplňkové parametry

Kategorie: Obuv, ponožky, příslušenství
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Firma VM Footwear s.r.o. byla založena v roce 2003 a je tvořena 100% českým kapitálem. Od svého vzniku se zabývá obchodem s osobními, ochrannými, pracovními pomůckami.

Prodej uceleného sortimentu, vysoce specializované kolekce pracovní, bezpečnostní a outdoorové obuvi, kvalitních pracovních rukavic a funkčních pracovních ponožek, je dnes uskutečňován výhradně prostřednictvím regionálních obchodních partnerů - obchodníků na celém území České, Slovenské a Polské republiky.

  • 2003 - založení společnosti
  • 2004 - logistický servis komodit, dovoz a prodej obuvnických materiálů, zprostředkování dovozu OOP
  • 2004 - dovoz a prodej ucelené kolekce pracovních rukavic, zprostředkování dovozu v oblasti OOP
  • 2005 - rozšíření dovozu a prodeje o novou kolekci pracovní a bezpečnostní obuvi pod vlastní značkou VM
  • 2006 - dovoz a prodej ucelené kolekce pracovní, bezpečnostní a speciální obuvi
  • 2007 - budování prodejní sítě, rozšiřování kolekce pracovních rukavic a obuvi v ČR
  • 2008 - rozšíření prodeje o export - budování prodejní sítě v SR
  • 2009 - posilování pozice na obou trzích, postupné rozšiřování kolekce
  • 2010 - rozšíření kolekce obuvi o segment outdoorové obuvi
  • 2011 - 2014 - posilování pozice na obou trzích, postupný útlum dovozu ostatních komodit, masivní rozvoj a rozšíření kolekce outdoor, speciální obuvi
  • 2015 - rozšíření kolekce pracovní a bezpečnostní obuvi
  • 2016 - rozšiřování pro-exportních aktivit

Naše strategie spočívá především v diferenciaci a specializaci produktů, a je dosahována třemi způsoby:

  1. vysokou technickou a technologickou úrovní – což v případě prodávaných produktů znamená jejich nadstandardní vlastnosti, jako jsou: antistatické vlastnosti obuvi ESD do speciálních prostor, protiskluzné vlastnosti podešví dle SRC, použití plnolících materiálů na všech typech obuvi, anatomicky tvarované stélky ve všech vzorek obuvi, proti-řezné speciální druhy rukavic s kovovým vláknem, apod.
  2. vysokou úrovní servisu a pro-prodejních služeb – kde je kladen důraz především na osobní kontakt, budování dlouhodobých partnerských vztahů založených na důvěře, nadstandardní VIP péče, dodávky all in a just in time do 48hodin, vzorky a propagační materiály zdarma, apod.
  3. cestou nabídky „více hodnoty za cenu srovnatelnou s konkurencí – tzn. maximální podpora a propagace vlastních výrobků pod vlastní značkou cestou přidané hodnoty v každém případě, kde je kladen maximální důraz na kvalitu každého jednoho produktu, maximální a trvalá dostupnost veškerého zboží v celém velikostním sortimentu s nulovými výpadky, maximální užitné vlastnosti prodávaných výrobků, vlastní prestižní značka, delší doba použití, delší garanční a záruční lhůty apod. Stěžejní sortiment tvoří především kvalitní pracovní a bezpečnostní obuv a ochranné, pracovní rukavice, umisťované na trh pod vlastní značkou VM. Od svého prvopočátku firma dováží podstatnou část svého sortimentu z Číny a dalších asijských zemí, kde je především kladen maximální důraz na vysokou kvalitu použitých materiálů a precizní provedení vybraných výrobkových řad. Pro zajištění vlastních zdrojů vysoce kvalitní obuvi a pracovních rukavic byla v roce 2003 zajištěna kooperující kancelář se sídlem v Číně, za účelem maximální kontroly kvality ve spolupracujících výrobních jednotkách tak, aby bylo možno uspokojovat i ty nejnáročnější zákazníky na celém evropském trhu.

Jednou z hlavních vizí společnosti VM Footwear je přinášet stále něco nového, neotřelého s nadprůměrnou kvalitativní hodnotou, díky čemuž se firma v mnoha oblastech stala přirozenou první volbou pro spokojené zákazníky. Inovaci uplatňuje nejen při hledání nových výrobkových řad, ale také v přístupu k práci a v přístupu hodnocení svých zaměstnanců.

Za vším, co dělá, stojí vlastní firemní hodnoty a každodenní činnost se řídí definovanými firemními zásadami. Zde jsou tři základní:

  • Kvalita, která začíná být zákazníky vnímána jako jeden z hlavních určujících faktorů, díky níž výkony společnosti neustále rostou
  • Špičkové služby zákazníkům, jimiž se snaží v maximální míře uspokojovat jejich potřeby
  • Spokojenost zaměstnanců, kteří mohou být hrdí na to, že jsou součástí společnosti a její strategie

Strategie VM spočívá především v diferenciaci a specializaci produktů. Hlavním důvodem proč si za tak krátkou dobu vybudovala silnou pozici na trhu je především fakt nezačlenění se do boje se současnou konkurencí o co nejnižší ceny ale orientování se na vysokou kvalitu (diferenciace a specializace produktů) za akceptovatelnou cenu. Klade důraz na maximální odlišení propracovaných výrobkových řad, což zajišťuje jistou konkurenční výhodu do budoucna.