Čistící a vyživující pěna 200ml Clean Foam VM® 3400
Kód: 8592991427604Detailní popis produktu
Čistící a vyživující pěna 200ml Clean Foam VM® 3400
Clean Foam je šetrná čistící a vyživující pěna na všechny druhy kůže a koženky. Produkt je vhodný na koženou obuv s membránou nebo bez ní, oblečení a doplňky (rukavice, tašky, opasky apod.), i na kožený nábytek.
- VM® Foot Wear Foaming Shoe Cleaner / Cleaning & Nourishing for all leather.
- Clean Foam je šetrná čistící a vyživující pěna na všechny druhy kůže a koženky.
- Při vývoji se bral maximální ohled na životní prostředí. Produkt je na vodní bázi a obsahuje snadno biologicky odbouratelné tenzidy rostlinného původu, neobsahuje ethoxylované alkylfenoly (APEO). Obsahuje malé množství (méně než 4%) těkavých organických sloučenin (VOC).
- Produkt je vhodný na koženou obuv s membránou nebo bez ní, oblečení a doplňky (rukavice, tašky, opasky apod.), i na kožený nábytek.
- Obsahuje méně než 5% aniontové povrchově aktivní látky, méně než 5% neiontové povrchově aktivní látky, méně než 5% amfoterní povrchové aktivní látky.
Návod k použití:
- Z čištěného povrchu odstraňte hrubé nečistoty. Na hadřík nebo kartáč naneste přiměřené množství pěny a aplikujte na čištěný povrch (není potřeba povrch navlhčit).
- Hladká kůže nebo koženka: Po nanesení pěny nechte krátce působit a pomocí jemného kartáče nebo houbičky stírejte nečistoty. Přebytečnou pěnu otřete suchým hadrem.
- Broušená kůže a nubuk: Nanášejte pomocí kartáče. Po nanesení narušte nečistoty kartáčem a nechte pěnu zaschnout. Následně povrch vykartáčujte.
Objem: 200 ml
Výrobce: VM® FOOTWEAR s.r.o.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Impregnační prostředky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Firma VM Footwear s.r.o. byla založena v roce 2003 a je tvořena 100% českým kapitálem. Od svého vzniku se zabývá obchodem s osobními, ochrannými, pracovními pomůckami.
Prodej uceleného sortimentu, vysoce specializované kolekce pracovní, bezpečnostní a outdoorové obuvi, kvalitních pracovních rukavic a funkčních pracovních ponožek, je dnes uskutečňován výhradně prostřednictvím regionálních obchodních partnerů - obchodníků na celém území České, Slovenské a Polské republiky.
- 2003 - založení společnosti
- 2004 - logistický servis komodit, dovoz a prodej obuvnických materiálů, zprostředkování dovozu OOP
- 2004 - dovoz a prodej ucelené kolekce pracovních rukavic, zprostředkování dovozu v oblasti OOP
- 2005 - rozšíření dovozu a prodeje o novou kolekci pracovní a bezpečnostní obuvi pod vlastní značkou VM
- 2006 - dovoz a prodej ucelené kolekce pracovní, bezpečnostní a speciální obuvi
- 2007 - budování prodejní sítě, rozšiřování kolekce pracovních rukavic a obuvi v ČR
- 2008 - rozšíření prodeje o export - budování prodejní sítě v SR
- 2009 - posilování pozice na obou trzích, postupné rozšiřování kolekce
- 2010 - rozšíření kolekce obuvi o segment outdoorové obuvi
- 2011 - 2014 - posilování pozice na obou trzích, postupný útlum dovozu ostatních komodit, masivní rozvoj a rozšíření kolekce outdoor, speciální obuvi
- 2015 - rozšíření kolekce pracovní a bezpečnostní obuvi
- 2016 - rozšiřování pro-exportních aktivit
Naše strategie spočívá především v diferenciaci a specializaci produktů, a je dosahována třemi způsoby:
- vysokou technickou a technologickou úrovní – což v případě prodávaných produktů znamená jejich nadstandardní vlastnosti, jako jsou: antistatické vlastnosti obuvi ESD do speciálních prostor, protiskluzné vlastnosti podešví dle SRC, použití plnolících materiálů na všech typech obuvi, anatomicky tvarované stélky ve všech vzorek obuvi, proti-řezné speciální druhy rukavic s kovovým vláknem, apod.
- vysokou úrovní servisu a pro-prodejních služeb – kde je kladen důraz především na osobní kontakt, budování dlouhodobých partnerských vztahů založených na důvěře, nadstandardní VIP péče, dodávky all in a just in time do 48hodin, vzorky a propagační materiály zdarma, apod.
- cestou nabídky „více hodnoty za cenu srovnatelnou s konkurencí – tzn. maximální podpora a propagace vlastních výrobků pod vlastní značkou cestou přidané hodnoty v každém případě, kde je kladen maximální důraz na kvalitu každého jednoho produktu, maximální a trvalá dostupnost veškerého zboží v celém velikostním sortimentu s nulovými výpadky, maximální užitné vlastnosti prodávaných výrobků, vlastní prestižní značka, delší doba použití, delší garanční a záruční lhůty apod. Stěžejní sortiment tvoří především kvalitní pracovní a bezpečnostní obuv a ochranné, pracovní rukavice, umisťované na trh pod vlastní značkou VM. Od svého prvopočátku firma dováží podstatnou část svého sortimentu z Číny a dalších asijských zemí, kde je především kladen maximální důraz na vysokou kvalitu použitých materiálů a precizní provedení vybraných výrobkových řad. Pro zajištění vlastních zdrojů vysoce kvalitní obuvi a pracovních rukavic byla v roce 2003 zajištěna kooperující kancelář se sídlem v Číně, za účelem maximální kontroly kvality ve spolupracujících výrobních jednotkách tak, aby bylo možno uspokojovat i ty nejnáročnější zákazníky na celém evropském trhu.
Jednou z hlavních vizí společnosti VM Footwear je přinášet stále něco nového, neotřelého s nadprůměrnou kvalitativní hodnotou, díky čemuž se firma v mnoha oblastech stala přirozenou první volbou pro spokojené zákazníky. Inovaci uplatňuje nejen při hledání nových výrobkových řad, ale také v přístupu k práci a v přístupu hodnocení svých zaměstnanců.
Za vším, co dělá, stojí vlastní firemní hodnoty a každodenní činnost se řídí definovanými firemními zásadami. Zde jsou tři základní:
- Kvalita, která začíná být zákazníky vnímána jako jeden z hlavních určujících faktorů, díky níž výkony společnosti neustále rostou
- Špičkové služby zákazníkům, jimiž se snaží v maximální míře uspokojovat jejich potřeby
- Spokojenost zaměstnanců, kteří mohou být hrdí na to, že jsou součástí společnosti a její strategie
Strategie VM spočívá především v diferenciaci a specializaci produktů. Hlavním důvodem proč si za tak krátkou dobu vybudovala silnou pozici na trhu je především fakt nezačlenění se do boje se současnou konkurencí o co nejnižší ceny ale orientování se na vysokou kvalitu (diferenciace a specializace produktů) za akceptovatelnou cenu. Klade důraz na maximální odlišení propracovaných výrobkových řad, což zajišťuje jistou konkurenční výhodu do budoucna.