Outdoorová obuv polobotky VM® Lefkada černé
Kód: 8592991446087 8592991446094 8592991446056 8592991446063 8592991446070 8592991446049 8592991446100 8592991446124 8592991446131 8592991446148 8592991446032 8592991446117 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Outdoorová obuv polobotky VM® Lefkada černé
- Moderní outdoorová textilní polobotka, vhodná pro denní nošení a lehké outdoorové aktivity - volnočasová obuv.
- Síťovaný elastický materiál sportovního designu.
- Vkládací stélky HI-POLY – anatomicky tvarované z lehčené polyuretanové pěny, potažená textilií MESH s antistatickou úpravou.
- Gumová podešev (EVA/RUBBER) lepené konstrukce.
- Pro snadné nazouvání a vyzouvání obuvi, jsou polobotky vybaveny dvěma poutky a elastickým úpletem v horní části.
- Šněrovací systém, včetně náhradních tkaniček plochého designu.
- Nové zboží
Technická data:
- SVRŠEK: prodyšný, oděru-vzdorný textil
- PODŠÍVKA: bez podšívky
- VKLÁDACÍ STÉLKA: HI-POLY – anatomicky tvarovaná z lehčené polyuretanové pěny potažená textilií MESH, antistatická
- PODEŠEV: EVA/RUBBER – lepená konstrukce
- VELIKOST: 36 - 47
- POUŽITÍ: obuv vhodná pro denní nošení a lehké outdoorové aktivity
- PROVEDENÍ: barva černá
- TECHNICKÝ LIST LEFKADA
Výrobce: VM FOOTWEAR s.r.o.
Hmotnost: cca 0,450 Kg (velikost 42)
Údržba:
- Obuv ošetřujeme po každém použití.
- Hrubé nečistoty odstraňte kartáčkem (neocelovým), nebo mokrým hadříkem.
- Vysoušejte při teplotě do 30°C, nikdy ne na přímých tepelných zdrojích (kamna, radiátory, přímá ohniště!).
- Skladování v čistém, suchém a větraném prostředí v rozmezí 10 - 30 °C, bez kontaminace vlhkosti, nečistotami, plísněmi, popř. dalšími činiteli snižujícími úroveň ochrany,
Mondopoint | 220 | 225 | 230 | 235 | 240 | 245 | 250 | 255 | 260 | 265 | 270 |
Metrická | 23 | 23,5 | 24 | 24,5 | 25 | 25,5 | 26 | 26,5 | 27 | 27,5 | 28 |
Anglická | 3 | 3,5 | 4 | 4,5 | 5 | 5,5 | 6 | 6,5 | 7 | 7,5 | 8 |
Francouzská | 35 | 36 | 37 | - | 38 | - | 39 | 40 | 41 | - | 42 |
Mondopoint | 275 | 280 | 285 | 290 | 295 | 300 | 305 | 310 | 320 | 330 | 340 |
Metrická | 28,5 | 29 | 29,5 | 30 | 30,5 | 31 | 31,5 | 32 | 33 | 34 | 35 |
Anglická | 8,5 | 9 | 9,5 | 10 | 11 | 12 | 12,5 | 13 | 14 | 15 | 16 |
Francouzská | - | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | - | 48 | 49 | 50 | 51 |
Upozornění:
Obuv chraňte před přílišným rozmáčením, ostrými předměty, organickými rozpouštědly, louhy, kyselinami a oleji.
Vady vzniklé nedodržením uvedených zásad nemohou být předmětem reklamace.
Správné ošetřování zaručí obuvi dlouhou životnost a dobrý vzhled.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Obuv, ponožky, příslušenství |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Firma VM Footwear s.r.o. byla založena v roce 2003 a je tvořena 100% českým kapitálem. Od svého vzniku se zabývá obchodem s osobními, ochrannými, pracovními pomůckami.
Prodej uceleného sortimentu, vysoce specializované kolekce pracovní, bezpečnostní a outdoorové obuvi, kvalitních pracovních rukavic a funkčních pracovních ponožek, je dnes uskutečňován výhradně prostřednictvím regionálních obchodních partnerů - obchodníků na celém území České, Slovenské a Polské republiky.
- 2003 - založení společnosti
- 2004 - logistický servis komodit, dovoz a prodej obuvnických materiálů, zprostředkování dovozu OOP
- 2004 - dovoz a prodej ucelené kolekce pracovních rukavic, zprostředkování dovozu v oblasti OOP
- 2005 - rozšíření dovozu a prodeje o novou kolekci pracovní a bezpečnostní obuvi pod vlastní značkou VM
- 2006 - dovoz a prodej ucelené kolekce pracovní, bezpečnostní a speciální obuvi
- 2007 - budování prodejní sítě, rozšiřování kolekce pracovních rukavic a obuvi v ČR
- 2008 - rozšíření prodeje o export - budování prodejní sítě v SR
- 2009 - posilování pozice na obou trzích, postupné rozšiřování kolekce
- 2010 - rozšíření kolekce obuvi o segment outdoorové obuvi
- 2011 - 2014 - posilování pozice na obou trzích, postupný útlum dovozu ostatních komodit, masivní rozvoj a rozšíření kolekce outdoor, speciální obuvi
- 2015 - rozšíření kolekce pracovní a bezpečnostní obuvi
- 2016 - rozšiřování pro-exportních aktivit
Naše strategie spočívá především v diferenciaci a specializaci produktů, a je dosahována třemi způsoby:
- vysokou technickou a technologickou úrovní – což v případě prodávaných produktů znamená jejich nadstandardní vlastnosti, jako jsou: antistatické vlastnosti obuvi ESD do speciálních prostor, protiskluzné vlastnosti podešví dle SRC, použití plnolících materiálů na všech typech obuvi, anatomicky tvarované stélky ve všech vzorek obuvi, proti-řezné speciální druhy rukavic s kovovým vláknem, apod.
- vysokou úrovní servisu a pro-prodejních služeb – kde je kladen důraz především na osobní kontakt, budování dlouhodobých partnerských vztahů založených na důvěře, nadstandardní VIP péče, dodávky all in a just in time do 48hodin, vzorky a propagační materiály zdarma, apod.
- cestou nabídky „více hodnoty za cenu srovnatelnou s konkurencí – tzn. maximální podpora a propagace vlastních výrobků pod vlastní značkou cestou přidané hodnoty v každém případě, kde je kladen maximální důraz na kvalitu každého jednoho produktu, maximální a trvalá dostupnost veškerého zboží v celém velikostním sortimentu s nulovými výpadky, maximální užitné vlastnosti prodávaných výrobků, vlastní prestižní značka, delší doba použití, delší garanční a záruční lhůty apod. Stěžejní sortiment tvoří především kvalitní pracovní a bezpečnostní obuv a ochranné, pracovní rukavice, umisťované na trh pod vlastní značkou VM. Od svého prvopočátku firma dováží podstatnou část svého sortimentu z Číny a dalších asijských zemí, kde je především kladen maximální důraz na vysokou kvalitu použitých materiálů a precizní provedení vybraných výrobkových řad. Pro zajištění vlastních zdrojů vysoce kvalitní obuvi a pracovních rukavic byla v roce 2003 zajištěna kooperující kancelář se sídlem v Číně, za účelem maximální kontroly kvality ve spolupracujících výrobních jednotkách tak, aby bylo možno uspokojovat i ty nejnáročnější zákazníky na celém evropském trhu.
Jednou z hlavních vizí společnosti VM Footwear je přinášet stále něco nového, neotřelého s nadprůměrnou kvalitativní hodnotou, díky čemuž se firma v mnoha oblastech stala přirozenou první volbou pro spokojené zákazníky. Inovaci uplatňuje nejen při hledání nových výrobkových řad, ale také v přístupu k práci a v přístupu hodnocení svých zaměstnanců.
Za vším, co dělá, stojí vlastní firemní hodnoty a každodenní činnost se řídí definovanými firemními zásadami. Zde jsou tři základní:
- Kvalita, která začíná být zákazníky vnímána jako jeden z hlavních určujících faktorů, díky níž výkony společnosti neustále rostou
- Špičkové služby zákazníkům, jimiž se snaží v maximální míře uspokojovat jejich potřeby
- Spokojenost zaměstnanců, kteří mohou být hrdí na to, že jsou součástí společnosti a její strategie
Strategie VM spočívá především v diferenciaci a specializaci produktů. Hlavním důvodem proč si za tak krátkou dobu vybudovala silnou pozici na trhu je především fakt nezačlenění se do boje se současnou konkurencí o co nejnižší ceny ale orientování se na vysokou kvalitu (diferenciace a specializace produktů) za akceptovatelnou cenu. Klade důraz na maximální odlišení propracovaných výrobkových řad, což zajišťuje jistou konkurenční výhodu do budoucna.