Vkládací stélka anatomická s bambusovým vláknem a gelovou patou VM® 3000

Kód: 8592991100057 8592991100118 8592991100125 8592991100088 8592991100095 8592991100101 8592991100071 8592991100132 8592991100156 8592991100163 8592991100170 8592991100187 8592991100064 8592991100149 Zvolte variantu
Neohodnoceno
109 Kč 90,08 Kč bez DPH
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta
Můžeme doručit do:
25.11.2024 25.11.2024 25.11.2024 25.11.2024 25.11.2024 25.11.2024 25.11.2024 25.11.2024 25.11.2024 25.11.2024 25.11.2024 25.11.2024 25.11.2024 25.11.2024 Zvolte variantu

Vkládací anatomická stélka VM® 3000 s bambusovým vláknem a gelovou patou. Hlavním materiálem stélky je dvouvrstvý PU. Stélka je potažena prodyšnou textilií s násakovou schopností. Stélka je oděruvzdorná.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Vkládací stélka anatomická s bambusovým vláknem a gelovou patou VM® 3000

  • Vkládací anatomická stélka VM® 3000 s bambusovým vláknem a gelovou patou. / výměnné vložky do obuvi.
  • Stélka s maximálními absorpčními schopnosti.
  • Dvouvrstvý polyuretan vyztužený v klenkové části s bambusovým vláknem a gelovou patou tlumící náraz v patě.
  • Vrchní materiál - high-tech materiál s nasákavou schopností, paropropustný, oděruvzdorný, zaručující maximální komfort.
  • Nové zboží.

Nosný materiál: dvouvrstvý PU s bambusovým vláknem a gelovou patou

Vrchní materiál: prodyšná textilie s nasákavou schopností, oděruvzdorná

Velikost: 35 – 48

Provedení: anatomická, barva černá

Technický list

Technické podmínky 

Výrobce: VM® FOOTWEAR s.r.o.

Doplňkové parametry

Kategorie: Stélka, vložky
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Firma VM Footwear s.r.o. byla založena v roce 2003 a je tvořena 100% českým kapitálem. Od svého vzniku se zabývá obchodem s osobními, ochrannými, pracovními pomůckami.

Prodej uceleného sortimentu, vysoce specializované kolekce pracovní, bezpečnostní a outdoorové obuvi, kvalitních pracovních rukavic a funkčních pracovních ponožek, je dnes uskutečňován výhradně prostřednictvím regionálních obchodních partnerů - obchodníků na celém území České, Slovenské a Polské republiky.

  • 2003 - založení společnosti
  • 2004 - logistický servis komodit, dovoz a prodej obuvnických materiálů, zprostředkování dovozu OOP
  • 2004 - dovoz a prodej ucelené kolekce pracovních rukavic, zprostředkování dovozu v oblasti OOP
  • 2005 - rozšíření dovozu a prodeje o novou kolekci pracovní a bezpečnostní obuvi pod vlastní značkou VM
  • 2006 - dovoz a prodej ucelené kolekce pracovní, bezpečnostní a speciální obuvi
  • 2007 - budování prodejní sítě, rozšiřování kolekce pracovních rukavic a obuvi v ČR
  • 2008 - rozšíření prodeje o export - budování prodejní sítě v SR
  • 2009 - posilování pozice na obou trzích, postupné rozšiřování kolekce
  • 2010 - rozšíření kolekce obuvi o segment outdoorové obuvi
  • 2011 - 2014 - posilování pozice na obou trzích, postupný útlum dovozu ostatních komodit, masivní rozvoj a rozšíření kolekce outdoor, speciální obuvi
  • 2015 - rozšíření kolekce pracovní a bezpečnostní obuvi
  • 2016 - rozšiřování pro-exportních aktivit

Naše strategie spočívá především v diferenciaci a specializaci produktů, a je dosahována třemi způsoby:

  1. vysokou technickou a technologickou úrovní – což v případě prodávaných produktů znamená jejich nadstandardní vlastnosti, jako jsou: antistatické vlastnosti obuvi ESD do speciálních prostor, protiskluzné vlastnosti podešví dle SRC, použití plnolících materiálů na všech typech obuvi, anatomicky tvarované stélky ve všech vzorek obuvi, proti-řezné speciální druhy rukavic s kovovým vláknem, apod.
  2. vysokou úrovní servisu a pro-prodejních služeb – kde je kladen důraz především na osobní kontakt, budování dlouhodobých partnerských vztahů založených na důvěře, nadstandardní VIP péče, dodávky all in a just in time do 48hodin, vzorky a propagační materiály zdarma, apod.
  3. cestou nabídky „více hodnoty za cenu srovnatelnou s konkurencí – tzn. maximální podpora a propagace vlastních výrobků pod vlastní značkou cestou přidané hodnoty v každém případě, kde je kladen maximální důraz na kvalitu každého jednoho produktu, maximální a trvalá dostupnost veškerého zboží v celém velikostním sortimentu s nulovými výpadky, maximální užitné vlastnosti prodávaných výrobků, vlastní prestižní značka, delší doba použití, delší garanční a záruční lhůty apod. Stěžejní sortiment tvoří především kvalitní pracovní a bezpečnostní obuv a ochranné, pracovní rukavice, umisťované na trh pod vlastní značkou VM. Od svého prvopočátku firma dováží podstatnou část svého sortimentu z Číny a dalších asijských zemí, kde je především kladen maximální důraz na vysokou kvalitu použitých materiálů a precizní provedení vybraných výrobkových řad. Pro zajištění vlastních zdrojů vysoce kvalitní obuvi a pracovních rukavic byla v roce 2003 zajištěna kooperující kancelář se sídlem v Číně, za účelem maximální kontroly kvality ve spolupracujících výrobních jednotkách tak, aby bylo možno uspokojovat i ty nejnáročnější zákazníky na celém evropském trhu.

Jednou z hlavních vizí společnosti VM Footwear je přinášet stále něco nového, neotřelého s nadprůměrnou kvalitativní hodnotou, díky čemuž se firma v mnoha oblastech stala přirozenou první volbou pro spokojené zákazníky. Inovaci uplatňuje nejen při hledání nových výrobkových řad, ale také v přístupu k práci a v přístupu hodnocení svých zaměstnanců.

Za vším, co dělá, stojí vlastní firemní hodnoty a každodenní činnost se řídí definovanými firemními zásadami. Zde jsou tři základní:

  • Kvalita, která začíná být zákazníky vnímána jako jeden z hlavních určujících faktorů, díky níž výkony společnosti neustále rostou
  • Špičkové služby zákazníkům, jimiž se snaží v maximální míře uspokojovat jejich potřeby
  • Spokojenost zaměstnanců, kteří mohou být hrdí na to, že jsou součástí společnosti a její strategie

Strategie VM spočívá především v diferenciaci a specializaci produktů. Hlavním důvodem proč si za tak krátkou dobu vybudovala silnou pozici na trhu je především fakt nezačlenění se do boje se současnou konkurencí o co nejnižší ceny ale orientování se na vysokou kvalitu (diferenciace a specializace produktů) za akceptovatelnou cenu. Klade důraz na maximální odlišení propracovaných výrobkových řad, což zajišťuje jistou konkurenční výhodu do budoucna.